text.skipToContent text.skipToNavigation

Reklamacije

Nezadovoljni ste proizvodom  koji ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.   


Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod koji ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom podrska@ekupi.ba, telefonski na 033 755 911, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamjeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.   

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Vaša obaveza je da proizvod zapakujete i spremite za preuzimanje brze pošte u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i dokumentacijom koje ste dobili uz proizvod. Kad proizvod stigne na skladište, nakon što bude pregledan, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 755 911 ili e-mailom na podrska@ekupi.ba.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Ekupi. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00h do 20:00h i subotom 08:00h do 20:00h.
Nedeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.